Истеъфо диктатор-استعفا دیکتاتور-Resignation Dictator


Дата: 03.12.2019 19:30:36 Просмотров: 63171 Длительность: 21:41
Поделиться:

Категории: Новостное
Истеъфо диктатор-استعفا دیکتاتور-Resignation Dictator

Мухаммадикболи Садриддин
Muhammadiqboli Sadriddin
محمداقبال صدرالدين

Метавонед моро дар дигар шабакахои ичтимои хамрохи намоед.

Facebook:


Facebook:


Instagram:
_tv/

website:


Telegrama:


соцсети:
+33 7 67 69 67 83


#Истеъфо #Диктатор #Раҳмонов #Фарҳанги_истеъфо #Эмомалӣ #Режим #Озодӣ #Сиёсат #استعفا #دیکتاتور #رحمانوف #فرهنگ_استعفا #resignation_dictator #Мустабид #سرکوبگر

Написать комментарий




Комментарии

پیرو قران و سنت و محب صحابه رضی الل
03.09.2019 09:17:42
اقای محمد اقبال تو اهل سنت نیستی تو یک فتنه گر هستی الله تو را هدایت بکند.
Azizbek Mirzoev
05.09.2019 21:13:25
Эмомтапак истефо
TAJIKISTAN 02 REGION
02.09.2019 16:04:33
Зинда бод Э Ш РАХМОНОВ Аллох нигахбонам бошад
Im On
03.09.2019 23:56:33
Худоё наход, ки ба одамони оддӣ назар накунед, ё шояд ришваситонӣ муд шудааст...????
Шамик Шарипов
15.09.2019 15:09:59
Занакбарин обсуждат мекунен
قار سرابی
22.11.2019 20:17:03
УСТОД АЛЛОҲ ЗАБОНТА БУРРОТАР КУНАД КИ ЯРОҚЕСТ БАРОИ РЕЖИМ
рахим мирзоев
02.09.2019 15:35:09
, бо тарроҳии хоҷагони худ феълан камеаз ҳизб фосила гирифтед, ба хотири расидан бо аҳдофи худ бо ном ва услуби навбо дастгирии баъзе созмонҳо, хусусан, ташкилоти САҲА кам-кам арзи зуҳурмекунед.
I'L TAJIKI TAJIKI
03.09.2019 19:03:35
Марг бар оилаи рахмон марг бар рустами сиехаки покистони марг бар, эмомаливу азизамох марг то ба кулли авлоди эмомали аз тифли хафтруза то рахмони 77 сола.
Шамик Шарипов
15.09.2019 15:10:35
Шери нарай
Рачамад Касиров
28.11.2019 11:42:36
Бапеш чаноб
Ёсуман Исломова
20.09.2019 20:08:23
Авалан Намозотона хонен ин хама душманон мову шуморо мобайни хамдигар чанг андохтестиян бо акли худ кор кунем.
мехри ватан Мехри Ватан
06.09.2019 02:53:02
Пешвои миллат- ифтихори мо!!!
Чамшед Саторов
05.09.2019 01:15:02
Забон булбул
Умар Содиков
03.09.2019 04:24:54
Алло нигабонат бошад Эмомали Рахмонов ба пеш пешвои милат Омин
Dushanbe TJ TJ
23.09.2019 23:18:39
аз эмоммайзада ва ахли оилаи у монда шудем бигзор чехраи нав биеяд, фарк надорад коммунист, Исломи ва е бе хизб мухимаш фикри нав чехраи нав, огози нав эмомалкаш истефо.
Firdavs Nazarov
05.09.2019 23:44:27
Сабабгори сари кудрат омадани Эмомали шумо шайтонхо шудед фаромуш кардед !! Ба шумо нигох карда шукрона мегуем ки акалан хамин хукумат хаст Шумо монанди кафторхои лошахур менамоед ки хукуматро гофил монда миллати точикро тороч намоед !! Орзуи шумо Чангу хунрези дар Точикистон АСТ ман хеч Гох тарафдори ин хукумат набудам Лекин бар зидди шумо барин мурдорхо тайерам аз тарафдори ин хукумат бархезам
Брат Брат
28.09.2019 20:05:21
Э бахили накнен ки худованд бахилро дуст намедорад
рахим мирзоев
02.09.2019 15:33:06
зеро мехоҳад бо ҳамин қарзи хешро адо вавазифаи худро иҷро намояд.
Макс Салихов
01.10.2019 17:26:08
Худованд нигах бон бошата хела неким гуфти чи метанта ман хайрон мешам бо мардума ай рах назанен нав мардум нони бегам хурдестиан манда на ту фоида меори барои чи инкадар зулм дори дар дил, Пагомбари Алох дуст намедоштанд ту бародар неким худро бар мардум нишон доди чикас хасти. Бас кун бра намозота хон
Dr. Najibullah
03.09.2019 00:48:10
ФАБРИКАИ ЧАВОБ АВАНГАРД БРОЕН НАВИС 92 97 ГУФТА КОСАЛЕСОИ РАХМОНОВ ШУМО ХАМАВАКТ ШАРМАНДАЕН МИЛЛАТА КУНИ ЛИЧ КАРДАН ШУМО АХСАН ГУВЕН КАНИ РАВЕН ПЕШИ ПОСОЛИ РУССИЯ МИТИНГ КУНЕН БАРОИ ТОЧИКА КУШТАН СКИНХЕДО РИХО АЙ ДАСТОН НАМЕБИЕЯ ШАРМАНДАХО КАТИ ПЕШВОТОН
Hakim Karimov
02.09.2019 22:45:50
????????????????????????????????????
Рустам Авгонов
28.11.2019 08:39:32
Ай кучо мееби ика дуруга э придурок
Шамик Шарипов
15.09.2019 15:15:22
Гапои бемани
Исфанд Ризоев
29.11.2019 18:29:31
Рахмат бародар хамаи гапхоят дурустаст Алох инхоро нест гардонад омин
Music witтhout borders Po tvoyemu d
02.09.2019 20:22:03
Хамин лайкро чихел бичики 100 бор бичики лайкшавад як лайк мемонам дилам ором намегирад барои сухани хак то дилам ором бишавад лайк монам
Тагайбек Сайдалов
02.09.2019 21:58:37
Емомгандон гурат дар гирад емомгавно пидараз горатгар даджол иблис истефо одам куш фираун Гури авлодат дар гирад лаьнатие Халки точика шарманда кардед дар тамоми Дуне
Тренер Хабиб
02.09.2019 16:07:42
АЛЛОХ нест кунад кофирхои точикистонро омин бигуед!
fazo TJ
05.09.2019 20:25:43
Бехтарин суханхо! Агарчи талх аст, вале хакикат!!! Шермардои миллат Худованд шуморо нигохбон бошад!
Шамик Шарипов
15.09.2019 15:09:28
Дигар кор надорен
Hakim Karimov
02.09.2019 22:45:35
????????????????????????????????????
مردى غريب
02.09.2019 16:53:13
Мухтарам Писари Шарифи Лакай бо пуштибонии атачонаш Ислом Каримов ба сари кудрат расид!Фронти лакайи зидди исломро кофиро ташкил кардан.Истеъфо мухтарам пешвои баъзехо Кадупешво
Шодибег Очилидиев
07.10.2019 23:54:13
рутон сиех муборизои лайк чамкунен рутона сиех накунен падар лаьнат ту марди тура ба зани чаноб чи кор мансаб дошт надошт харомии дубликатчик аз харсу видие чам менен бад етюбда тема менен номус куне кор куне мемуре шарм намедоре аспа нал задеста будиян яке курбока мебина ба мега мадам нал бзане ин шумо хаму курбокахоен
Ёсуман Исломова
20.09.2019 20:16:27
ЧАРОГИ ЗУЛМИ ЗОЛИМ ТО ДАМИ МАХШАР НАМЕСУЗАД,АГАР СУЗАД ШАБЕ СУЗАД ШАБИ ДИГАР НАМЕСУЗАД..ШУМО НОСИПОСО НОШУКРИБАНДАХО АЗ ХУДО БИТАРСЕН БАШУМО ЧИНАМЕРАСАД ХАМА ОБОДУ ОЗОД ХАСТ.НАКУНЕН И КОРХОРО ШУКР КУНЕН БА ХАМА
Харон Шарипова
18.10.2019 00:02:18
Ранги хугхои расия шидай ай харом хурира дуои падару модарони гарибо мегиратон авлодан точикистона айхуд кардан хаки мардума хурдан дар киёмат чавобаш додан хела азоб мекаши кати авлодот Емомаличон
Баха Зайниев
02.09.2019 20:16:31
Рахмон ба ИСТЕЪФО!!!
Саид Азим
02.09.2019 17:04:17
Чи хел суханхои хандаовар
SAFARZODA 001
03.09.2019 19:07:28
Як ВОСЕЬ даркорай барои мардум - мардум бисёраш бедорай ва таёран барои шуриш
ро и рм
03.09.2019 21:05:47
....ЧИ ХЕЛЕ, КИ ДАР УРФИЯТ МЕГУЯНД: ЗАБОН УСТУХОН НАДОРАД, КАДОМ ТАРАФЕ, КИ ХОХИ ХАМОН ТАРАФ ТОБ МЕХУРАД, МАН НАВ ДУРУСТИИ ОН МАКОЛИ ХАЛКИРО ДАР БАРОМАДИ АРТИСТОНАИ ИН МАЧУСИ ДИДАМ!!!ЗАТКНИСЬ ПРОВОКАТОР!!!
Бехруз Турсунпулатов
05.09.2019 23:25:25
Шумо файзали сангак мегуен барои чи як бор намегуен нури турачонзода давлат худоназар додожон резвон ки ташкилкунадаи чанги соли 92-97 будан
рахим мирзоев
02.09.2019 15:33:58
Ин паймон идомаи нақшаи қаблӣ аст.Шумо чун дидед, ки давлатҳои Аврупо ҳизбу ҳаракатҳои исломиро хушнадоранд
Ашурали Амонов
02.09.2019 23:28:32
Хамикаша фахмидам ки хаму президент устахон шудаю ту саг. Бекор ки монди мешини хавая хойда. Я барномаи дигарада дар бораи геси рогун хамкае гуфти ки гуё дунё ба охир расида бошад. Дар асл хеч. Хама ай пештарая зуртар шидестай. Хози агар ту дар чои вай мебуди кати мардум уруси гап мезади. Так что хама гапу корот херня.
не важно кто я имя нет фамилия тебо
15.09.2019 12:19:43
Мухтарам Чаноби Оли падари миллат ба пеш имруз худо туро додаст мо бо шумоем Пешвои миллат хамавакт сарбаланд боши омин худочон дасти ка ро набини
Жума Жумаев
13.10.2019 22:36:25
Диктатура набоша тинчи намешавад дидем хамаша .
рахим мирзоев
02.09.2019 15:32:31
Мақсад аз ин “паймон” -Паймони хунӣ мебошад, яъне наҳзат дар пушти парда бо хоҷагони худ аз нав аҳдупаймон баста, мехоҳад боз дасти худро ба хуни миллат оғӯшта созад
Котенок по Имени Юсупов Салмон
26.09.2019 12:32:01
Ба Худои тори сарамон гапояш хакаст.То ба кай дуругу тарифу руй сиёхи мекунанд,шахсан ман тамоми мачлису гапхои дуруги хамин режимро ман азёт кардам дар ин солхои тулони .
Badr Aldin
22.09.2019 21:00:06
Суханои рост нагз неки хами музикара намон бародар. АЛЛОХ ХОРУ ЗАЛИЛ ГАРДОНА дачоли асри 21-ро амин
Qwe Qwe
30.11.2019 07:45:51
Садсоли дига чаноб президент боши дуо мекнем аз аллохибузург
Шамик Шарипов
15.09.2019 15:13:37
Ин кадоми хаст барои бизнеси худаш харакст кардестай мардум ин одама хеч гох бовар накунед
Рустам Авгонов
04.10.2019 10:16:13
Саги харом ланьат ба хами гурухи 24 хоинони миллат саги дайдуен
Шамиль Аббасов
08.09.2019 15:58:30
Чкокнем Ки честний вибор ташкил кнем , брен оон гапзанен мо таёр , 2 МИЛИОН ахоли таёрай барои кабири бшапа , мо Кати устод кабири астем .
Макс Салихов
01.10.2019 17:27:41
Бе акл одам?
Рай Богданович
22.09.2019 21:03:13
О, таджикский народ, больше задумываетесь и вникайте в политические проблемы своего Таджикистана и надейтесь только на ВСЕВЫШНЕГО!!!!
Маха
26.11.2019 11:50:15
Кадоме хакки мардуми камбала мехра илоим захри танаш шавад!ОМИН!
IBOO IBRAGIMOV
01.10.2019 00:26:20
Ин ачиб дар ин аст ки ин лаьнатии Диктатори эмомали 30 сол шудааст ки курсира ба дандонхояш сахт капидааст ачиб???? чи нафсе дорад дар вучудаш ки пусти баданашро сахт ва гавс кардаст аммо мутмаьин бош ки мардум то ахлу ойлатро олу авлодатро решакан мекунанд нобут хохад кард вакту соатат тамом шуд агар хозирам даст каши аз призиденти хато мекуни нееее вакти ту нав расид аз нобут шиданат нав расид миллат туро нахохад бахщид
фархад мирзоев
09.09.2019 14:46:26
Падарланат модарланат назари худо дар пастияй анами чаноб хоксор буд худо додакша ту саг айдур чак чак мекуни зури пешуш биё гапзан мансабталаб кунта сухта гирифтай зиндабод чаноби Оли. Саг токая мечаки худо хохад монда мешай бо хап мекуни зурут ба чаноб намераса саг чалот чангандоз
Рашид Рахимов
02.09.2019 19:14:18
????????????????????????????????????????????????
Анвар Анвар
02.09.2019 16:44:55
Истефо ба Эмомали Рахмонов ва оилаи у́ст диктатор Марг ба ту
Музафар Хамидов
05.09.2019 11:44:38
Ман шуморо намешиносам барои чи шумо аз дур гап мезани ранги занак ғайбат мекуни чи мехоҳи ними Тоҷикро ту куши? Не наметавони
Шамик Шарипов
15.09.2019 15:11:53
Эмомали Рахмон шери нарай зинда боши Эмомали Рахмон худо нигахбонат бошад
Абӯбакри Сиддиқ.
02.09.2019 16:41:56
Неки хута сахт даронди зури рав ба сарша ай лак лаки зиёд кадана аз ким кадом таги санг.
Халид Ибн валид
06.09.2019 14:41:49
Э бародаро у дуззие ин харкалла мекнад ,,, мунед .. ун дуззиёша ,,,, да Россия духтарчаи 5 солаи Хувайдора тачовуз кард , кушт ба мусор партофт, як уруси харрум,,, передачаи Джамшуд Равшан ,, обу руи Точика да замин здай.. Точик чмо шудай чмо ...кадраш а кадри як саги куча кам шудай . И куси очахо хурдиян гаштиян . Сукахо бляяяяяяя
Абу Абдурахман
15.09.2019 13:27:47
Хами гапора мезани ай худо наметарси агар ту дар чои амибоши...
my life
02.09.2019 22:34:31
РАХИМ МИРЗОЕВ НОМ ХАЙВОНИ КУНЛЕС ДАР ГАПХОИ НАВИШТАИ ХАМА ЧАВОБХОИ БРДУРУГ ДОДА ХАЛКРО ГУМРОХ КАРДАНИСТ. ИН ОДАМИ ХАМИН РЕЖИМ АСТ. ХУШЁР БОШЕД.!!!!!!!!!
Сафаров Хаджи
16.09.2019 00:53:16
паат шмобари шайтон дутаи дига шава Точикистон клет меша шайтоно
Носирхон Яхёев Абубакрович
04.09.2019 15:08:01
Иншоолох ин бадбахти лаини Эмомали кати сагош рамазон рахимзода ятимов. Ба назик сарнагун мешан
IDRIS RUZIEV
04.09.2019 02:37:20
Э халки Точик инора ахмият натен Худованд додагия агане фикр кнен ки 1 одам кучову 9 милион одам кучо кудакта гап зада наметони офарини ин призидент молодес чи коре мекна Аллох додайш
Адолат нест
02.09.2019 20:59:22
Дуо мекунем ки АЛЛОХ,хи мехрабон марги муамар каддафиро ба эмомкаду ва ахли оилаш рустами боймичон насиб гардонад ин зоти кирми саг ба дили мардум зада аст,
Диловар Абдучализода
23.09.2019 22:11:06
Руи куси хохарут сие, за Ватан берун ранги саг акос мезанен дар банди дили кери мардуми осоишта заден ватанфурушо, . Ин мард тули 26 сол Точикистона обод кард боз чи мехохен бадбахти харомзодахо, Мардуми бузурги Точик ба ингуна суханони сагон бовар накунед максади ин харомо чанг дохтани мардум ва ба максад расидани орзухои худро доранд Фикр кунен ЭМОМАЛИ РАХМОН ЗИНДА БОД...
Бурхан Бобоев
10.11.2019 11:23:45
Ба номи Худо касам нахур эй харом то Эмомали шудана кунат медарад и наметонетон шуда бигзор 100 сол шавад барои мо точиконе ки хунхори намехоханд .
Комрон Изадов
04.09.2019 17:59:00
Е ПАДАРНАЛАТ АЙ ХУДО БТАРС ИКА БЕХБУДИРА КИ КАРСАЙ МО АЙ ПРИЗДЕНТМОН ЕМОМАЛИ РАХМОН РОЗИЕМ
Tony Ferguson
04.09.2019 10:14:02
Асалому алейкум .Ман инча якчиза гуфтаниям,Ки охир Ватан тенчай Ки шумо дар унча оилатон любой чода мегарен бо Дили Пур ин якум дуюмаш инки каседа мефорад любой мошин мехарад мефурушад сеюм инки дар урфият омадас,Ки агар душман айбнаевад бинии сагат кач мегуяд Эмомали Шери нарай айб дар дигарчо охир аздур истода щумохо одамоя чавоноя сараша вайрон карда баяк ботлок афтонда ба гапои росту дуруготон бо ун одамо беакл айпушти шумо ва клас ба чари Ки меафтад шумо ба хамам сабабчиен Эмомали нарай проста Давлат чавонай холо хизирда гайбати кас то битавони нагу звонки зигайбат биравад обуру! Зинда бош Эмомали
Саид Азим
02.09.2019 16:10:42
Инкадар гизала наша охир девона мешай. Т чи мехой ма намефахмм. Авалин хунро намоядахои нахзати ислом резонидаанд, авалин шуда чангро нахзатихо кардаанд, таърихро дигар карда намешавад. Агар фаромуш карда боши баёдад биёрам ки ЭМОМАЛИ РАХМОН фазифаро на ба хунрези балки дар сесияи 16ум дар шахри хучанд бо овоздии пинохи гирифта буд ва он вакт ш. Душанбе дар дасти шумо буд ва аксари депутатхо тарафдорони насхатихо бтданд
Вазир Чазиров
02.09.2019 21:58:37
ЭМОМ ТАППАКИ ХАРОМЗОДА ХАЛКИ ТОЧИКА ХОР КАРД!!!!! ЛАЪНАТИ АЛЛОХ БА ТУ ХАРОМЗОДА БОД!!!!!
Курбонов Бахтовар
04.09.2019 15:55:40
Бюро
Faxa Zaxa
19.09.2019 12:13:47
Хоя Гугара бхр Муҳаммадикбол... Омин!
Бахром Абдиев
29.11.2019 12:54:21
Ту шайтони дум бурида гуфтан мегири лекин ба ягон каса таьсир намекуна и шайтонит хама меддона ки кияй
Мехриддин Мирзозода
03.09.2019 22:24:38
Акай Домулло Да гапзанит одами мурда зинда мешава боварк
my life
02.09.2019 22:37:01
КАСЕ НОМУС ДОРАД. КАСЕ ЧАСОРАТУ МАРДИ ДОРАД ХАМИН ВИДЕОХОИ ИСЛОХ.ТВ РО ДАР ИМОЮ ИНСТАГРАМУ ДИГАР РАСОНАХО ИСТОРИЯ КУНАД ДЕЛИТСЯ КУНАД. НА ХАР КАС БА ИН КАНАЛ ОБУНАЮ НА ХАР КАС ЮТЮБ ТАМОШО ДОРАД.
Hakim Karimov
02.09.2019 22:45:42
????????????????????????????????????
Vivo Vivov
03.09.2019 20:00:05
Чаноби Оли Пешвои Милат ба пеш!
Фарход Махмадиев
02.09.2019 18:21:27
БГОЯТА КЕРШ ДАР ТАНГИ КУНТ ХОЯШ ДАР ДАХАТ
Хошимбой Содиков
30.11.2019 23:28:41
Хатто дар Афгонистони чангзада интихобод хаккони мегузарад , кай дар мо мешуда бошад ???
Somon Abdurahimov
03.09.2019 11:19:28
Саг мечахаду корвон ба рохаш мегузарад айба намедони афсона мехони Эмомали хизмат бузург дорад ба Точикистон мардум чаши дорад
Парвиз Искандаров
02.09.2019 20:49:46
Шумон изо намекашен икадар точикистона тинч кард чаноби олли
shamsi tabrez
02.09.2019 17:37:48
Баракот дар умратон Мухаммадикбол!!Дур ба наздик омасод ин ПАЛИДО мехохем бо дасти мардум мучозот шаванд ва бо конуни шариат ё сангсор ё дурра зада ба дор кашидан даркор!!Зинда бошем мебинем!!!!
Saif Mohamad sherif
25.10.2019 23:53:43
1000000 Рахмат Худо Ерат Бод
مردى غريب
02.09.2019 16:58:47
Валлоh ман аз рафтани Рахмонуф ба каъри дузах шакке надорам!Ваъдаи Аллоh хакай ин авлоди мугул мо Форсхо точикоро тафрика кардан ба Вовчику Юрчик
Сарафроз Абрамов
02.09.2019 20:33:20
Мо мардуми Точик ин имомали рахмонро медонемки ин чигуна шахс хаст наинки мо Точикон медонем тамоми дуние медонад факат мардумро аз тарс дур кунем
Музафар Шокиров
28.09.2019 18:37:43
ЗИНДАБОД ЧАНОБИ ОЛИ ЭМОМАЛИ РАХМОНОВ ЧАНГИ ТОЧИКИСТОНА ХАМИ ОДАМ МАН КАРД БАРОИ АМИ ПЕШВОИ МИЛАТШ МЕГАН ХАЛКА АЙ АВГОНИСТОН АЙ ГРЕЗАГИ ОВАРД БА ХОНАВУ ДАРШОНА НИГОХВУ БИНКАРД АЙ ДИГА ДАВЛАТО КАШИД ОВАРД ХАЛКА СЕРКАД ПРИЗИДЕНТИИ ТОЧИКИСТОНА ЗАСЛУЖИТКАД И БОЯД ПАЖИЗНЕНИ ПРИЗИДЕНТ МОНА ХИЗМАТИ ХАЛКА ДАР РУЗОИ САХТ КАРД.ЧАНГ ДОХТАН ТОЧИКИСТОНДА ГРЕХТАН ХОРИЧА ХОЗИР БО ДАВОИ ПРИЗИДЕНТИ ДОРАН.
Benazir Bhuto
06.09.2019 20:38:54
Сутуни Факароти точикхо хасти акай Мухаммадчон -Хасбияллох
Ahmad TJK0303